nedeľa 26. apríla 2020

22. apríl DEŇ ZEME

AHOJTE BODKY Deň Zeme sa blíži. Prijmite moju výzvu!
Iba jeden deň v roku, 22. apríla, si pripomíname Deň Zeme. Od jari mám takú neobvyklú záľubu. Vždy, keď idem do prírody zoberiem si so sebou vrecko na smeti a všetky smeti, ktoré po ceste nájdem pozbieram. Z prírody sa vraciam s množstvom vyzbieraných smetí. Tento týždeň by som si priala milé bodky, kedže viem že chodíte s rodičmi na prechádzky a smetí je však v prírode stále dosť, preto ak nejaké uvidíte pri svojich potulkách prírodou aj Vy, nebojte sa ich pozbierať a odniesť tam kam patria. . Dôležité je vedieť a vidieť, že môžeme prírode pomôcť a že do výzvy by sa mal zapojiť každý. Čím viac nás bude, tým viac odpadu z prírody zmizne. Tak poďme spolu odpad zbierať. Ten patrí do koša a nie do prírody. Zopár pekných fotografií ma poteší a posielam aj ja vám na inšpiráciu. Nezabudni si zobrať so sebou rukavice.

 Takto znela výzva pre moje šikovné bodky a tu je zopár fotiek aké sú šikovné
blog pripravila: Ivona Némethová













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára